منظور از دکوراسیون چیست؟

طراحی داخلی منزل به منظور جذابیت و در عین حال استفاده بهینه از بخشهای مختلف فضا به کار گرفته میشود. نورپردازی و رنگ دو عامل مهم در طراحی داخلی منزل است.


دکوراسیون و طراحی داخلی منزل مسکونی

دکوراسیون و طراحی داخلی منزل مسکونی نقش بسزایی در استفاده کاربردی تر از فضاهای موجود و زیبایی ظاهر خانه شما خواهد داشت. در این بخش قصد داریم تا اطلاعاتی را هر چند به صورت مختصر اما مفید در خصوص طراحی منزل و دکوراسیون آن با شما خوانندگان عزیز به اشتراک بگذاریم؛ همراه ما باشید.

منظور از دکوراسیون چیست؟

واژه دکوراسیون در فرهنگ لغت فارسی به معنای آراستن و چیدمان آورده شده و بر همین اساس مفهوم این واژه در معماری نیز به نحوه چیدمان اجزا و عناصر تشکیل دهنده بخش های مختلف یک ساختمان در کنار یکدیگر تعبیر میشود. بهتر است که بدانید دکوراسیون و طراحی داخلی منزل مسکونی یک حرفه کاملا تخصص بوده که نمیتوان آن را تنها به سلیقه مالک ساختمان محدود کرد؛ بلکه در این حرفه نکاتی بسیار ظریف و مهم برای استفاده بهینه تر از فضاهای کوچک و در عین حال زیبایی و جذابیت محیط سکونت و یا کار افراد وجود دارد.

از سبک های مختلف دکوراسیون و طراحی داخلی منزل میتوان به سبک های مدرن، کلاسیک، مینیمال و روستیک اشاره کرد که هر یک از اشخاص بر حسب سلیقه و روحیات خود میتواند از ویژگی هایی یک یا ترکیبی از این سبک ها برای طراحی منزل خود کمک گیرد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *